Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2008 22:57 - За моята страна
Автор: lushito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2884 Коментари: 6 Гласове:
1



Днес в София се изсипа един дъжд ,та цял порой..И стана бедствие- потопи по улиците , спряни трамвайни линии , а хората с лодки ги извозват от Надежда....Ами какво ли щеше да стане ако през милата ни родина мине едно торнадо ?! Стоя , гледам новините и се ядосвам .Яд ме е на управниците , яд ме е на цялата тази неуредица и от  безсилието , което чувствам,..А съм само на 23 и аз трябва да съм част от светлото бъдеще на моята страна !Понякога си мисля ,че е време да замина някъде и да не се връщам  ,да знам за какво уча и за какво работя.Преди време бях на среща с работодатели, организирана ,за да можем ние завършващите да получим актуална представа за възможнотите  на трудовия пазар...И там една "изтупана "  госпожа обясняваше как в министерствата има място за нас -младите специалисти И същата тази госпожа бе толкова възмутена , когато бе зададен въпросът за заплащането ..А по -късно се разбра ,че става дума за 268 лева! След тази среща се чувствах  омърсена , унижена , бях обявена за алчна и едва ли не продаждна! Ние всички млади хора бяхме заклеймени като сребролюбци , които нямат знания , но имат претенции и то големи ! Имах чувството ,че явно едва ли не сме такава тежест за бъдещите ни работодатели ,че трябва да ги боготворим за възможността , която ни дават и парите , които ни даряват! 
Та на фона на цялата ни държава все по -често се замислям , защо се върнах в България ?! Мисля си ,че няма да ми липсва , че ще си живея много по - добре и ще бъда много по- добре оценена! После се сещам ,за нещо коието ми се случи докато бях далеч , далеч от моята страна .Мисля си ,че тази случка ще си я помня като най- ярката емоция от този период! Та докато бях в Америка решихме с мои приятели да отидем на екскурзия в Ню Йорк и естествено да посетим емблематичните за този град места едно от , които е Статуята на свободата. Чакаме си ние на една дълга опашка  и гледаме един човек , свирещ на цигулка .Приближаваме го и той ни пита от къде сме .А ние злорадо му казваме , защото сме 100 процента сигурни ,че няма да знае за същетвуването на милата ни родина .И о какво бе нашето изумление ,когато този човек засвири химна ни на цигулка .Наистина чувството бе незабравимо , да стоиш там на другия край на света и да чуваш нещо толкова мило и свидно .....Винаги , когато се сетя за това чувство , знам защо съм все още тук в моята Родина!



Тагове:   Моята,


Гласувай:
1



Предишен постинг

1. valsodar - Не се коси, не се ядосвай !
06.06.2008 23:34
Те тия от рода на засуканата тутурутка, ще си заминат.
Просто нямат място в бъдещето, което си има съвсем други изисквания.

Не се безпокой за бъдещето си, просто се опитай да останеш вярна на себе си !
Нещата се нареждат удивително добре, когато човек има вяра в себе си :)
цитирай
2. lushito - :)
06.06.2008 23:43
Аз съм такъв инат ,че чак ми е трудно да се променя и все "мойта си знам " Обаче понякога си мисля ,че наистина ще е добре ако поне децата ни живеят в по- добри времена .Ужас почвам да звуча като стара бабка :)
цитирай
3. valsodar - Не сме чак такива темерути
07.06.2008 00:56
че да подминаваме безразлично подобни простотии, но нещата определено ще се оправят в много по-близко време :)
Не съм оптимист, а творящ рационалист :)
цитирай
4. thedarkangel1977 - dawaaaaaaaaaaj. . . още сега гра...
02.07.2009 10:48
dawaaaaaaaaaaj... още сега грабвай билета, и уруш към америката... там ще си живееш без проблеми... няма да се страхуваш като те люшне торнадо... няма да трепериш за парички - щото ще ти плащат мкупища пачки...
ама да - какво правиш още тука...

бягай.... с тебе или без тебе - тука ще е все същия хаос... но на мене тоя хаос ми харесва и не ме дразни...
цитирай
5. bezbruchki - няма нищо по-хубаво от лошото вр...
09.10.2009 14:44
няма нищо по-хубаво от лошото време ... :-)
цитирай
6. demonwind - Много ми е мило
18.06.2012 16:44
като си дойда в България, ама с белгийската заплата... Просто ми е жал за хората наоколо, особено за по-младите от мен. Племенницата ми работи за 3000 лева, добра заплата, наистина. Обаче отпускът й е само 10 работни дни в годината (нищо, че трябва да са 22), а работното време често надхвърля 14 часа. И ден и нощ... Фирмата е американска, а за същата работа американските й колеги получават по 10000 долара на месец... Е, къде е Киро - на кирия...

Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lushito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50454
Постинги: 7
Коментари: 40
Гласове: 433
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930